سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://facebook69.ParsiBlog.com
یه وبلاگ با همه نوع مطلب برای سرگرم شدن 
قالب وبلاگ
محبوب کن - فیس نما یگانه به یاس: کاش یه روز بیام کنسرتت!

در روزهای گذشته گفت و گوی مفصلی از رپ پرطرفدار ایرانی «یاس» در مجله «نسل امروز» منتشر شد که بازتاب های فراوانی در پی داشت.

 این گفت و گو مصادف شد با انتشار تک قطعه ای از این خواننده که باز هم مورد پسند خیلی ها قرار گرفته و بازتاب های فراوانی داشته. در این بین محسن یگانه در صفحه شخصی اش درباره این خواننده و انتشار اثر جدیدش نوشته: «سلام یاس عزیزم.

نه به خاطر اینکه توی مصاحبه ات لطف می کنی از من نام می بری، نه به خاطر اینکه این همه طرفدار داری، به خاطر این آهنگ جدیدت (وقت رفتن). من به شخصه ناراحتم که چرا یک موزیک سالم با کلمات سالم که خیلی سالم تر از خیلی از آهنگ های مهر خورده است باید غیرمجاز باشه!

تبریک می گم چون تنها کسی هستی که تو این مدت ازت آهنگ بد نشنیدم. روز به روز هم بهتر از قبلی، شاید منو نشناسی! ولی ما همه مون این دوره گذروندیم. آرزو می کنم یک روز آلبومتو از فروشگاه بخرم و بیام کنسرتت. البته نه اون روزی که دیگه بریده باشی.» این جملات همانطور که پیش بینی می شد با استقبال «یاس» روبرو شد و این خواننده در پاسخ به صحبت های یگانه در سایت رسمی و صفحه شخصی اش نوشت: «برادر عزیزم محسن یگانه. سلام.

 باید عرض کنم باعث افتخار است که نظرت را نسبت به کارم دادی و من هم امیدوارم روزی برسد که این سبک هم در ایران عزیزمان جایگاه خاص خود را باز کند و بتوانیم در میهنمان کنسرت برگزار و کار کنیم.

نمی دانم می شود یا خیر ولی من همچنان امیدوارم که روزی برسد که کسی به نوشته های من «آره» یا «نه» نگوید و بتوانم بدون نظارت مغرضانه مجاز بشوم زیرا همانطور که گفته ام، در عین حال که زیرزمینی می خوانم سعی می کنم چارچوب های فکری ام را لحاظ کنم. از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت می کنم.»

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 7:57 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 221141