سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://facebook69.ParsiBlog.com
یه وبلاگ با همه نوع مطلب برای سرگرم شدن 
قالب وبلاگ
محبوب کن - فیس نما هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

این روزها وقتی نگاهی به خاطرات ثبت شده در ذهنمان از هنرمندان عرصه های مختلف می کنیم بسیاری از این هنرمندان را با چهره ای فراموش شده در گوشه ای از ذهنمان می یابیم که گرد فراموشی بر چهره آنها نشسته و در میان دست بی وفای روزگار گمشده اند و کسی سراغی از آنها نمی گیرد که حالا ما  به دنبال 2 نفر از این هنرمندان که در قاب خاطره ها گم شده اند  می گردیم که شاید آغازی باشد که خاطرات گمگشته خودمان را پیدا کنیم.



"آ تقی"، آینه عبرت مبتلایان به اعتیاد

شاید کمتر مخاطب دهه هفتادی پیدا شود که با شنیدن نام سریال "آینه عبرت" ذوق زده نشود و دوران چشم انتظاری برای رسیدن قسمت های مختلف این مجموعه را در یاد نداشته باشد."آینه عبرت"اثری بود که با مضمونی خانوادگی ساخته شد و بحث مبارزه با مواد مخدر را مطرح می‌کرد و جواد گلپایگانی و محمود دینی دو نقش اصلی و آقا تقی و علی را در آن به خوبی ایفا کردند و در خاطره‌ها ماندند.



 بازیگری نقش « آتقی » یعنی جواد گلپایگانی مهندس مکانیک بود و قبلا در چند فیلم مانند "عصیانگران" و "نقطه ضعف" ظاهر شده بود . فیزیک و شیوه صحبت کردنش باعث شد که کاملا با نقش یکی شود .لباس ها و گریم هم موضوع را تکمیل کرد و آتقی برای همه باور پذیر شد تا حدی که در آن دوران برای او حاشیه های بسیاری ایجاد شد.

حتی از این که گلپایگانی دیگر در فیلمی دیده نشد هم شایعات بسیاری ساختند . او مدتی بعد از سریال دچار بیماری شد و مدتهاست که هیچ کس خبر دقیق از این هنرمندی که روزگاری همه در انتظار دیدن بازی درخشان او بودند، ندارد.



حسنی شیرین زبان،برگی از خاطرات گمشده کودکی

مهرداد نظری یا همان حسنی معروف که صحبت‌های بامزه او و طنازی های خاصش با آن لحن کودکانه و سرشار از سادگی و شیرینی یکی از کسانی است که توانسته بود در دهه های گذشته خود را در بین کودکان بعنوان شخصیتی محبوب مطرح کند.

مهرداد نظری با یاری کودک درونش در قالب شیرین زبانی ها و اعمالی که داشت همیشه نکاتی آموزنده را برای کودکان هم عصرش مطرح می کرد.کلاه بانمک و لهجه شیرین به اضافه لباس های رنگین و شاد مهرداد نظری در قالب شخصیت حسنی که همیشه در لحظه ندامت از کار اشتباهی که کرده بود با حس خجالت دست به بندیلک لباسش می برد و حسی قابل درک را به کودکان القاء می کرد.

روزگار گشته و کودکان دیروز که حالا بسیاری از آنها دست کودکان خود را گرفته اند،هر چه صفحه خاطرات خود را ورق می زنند به تصویری تازه از این هنرمندانی که با آنها روزهای خوشی ساخته اند را نمی یابند و بسیاری از این مخاطبان بی شک در پی دیدن عکس جدیدی از آنها و یا خبر تازه ای از احوالشان هستند.

 تا دوباره جا پای کودکی خود بگذارند و برای لحظاتی هم که شده دغدغه های بزرگسالی را با بی آلایشی دوران کودکی معاوضه کنند.پس اگر شما از حسنی شیرین زبان دوران کودکی خبری دارید در گوش قاصدک های کودکی تان بخوانید تا تصویری مشترک از خاطراتمان را تداعی کند.


[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 3:7 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما عکس های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، دیشب بنا به نوشته سایت مشرق، با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی با پرواز شماره 1532 تهران را به مقصد جده ترک کردند تا اعمال حج تمتع را به جای آورند.

تینا آخوندتبار، لعیا زنگنه، سحر قریشی، رزیتا غفاری، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، زهرا عاملی، ماه چهره خلیلی و مادر مهناز افشار از جمله حاضران در این کاروان بودند.

همچنین شنیده شده بهنوش طباطبایی، امیرحسین مدرس، جهانبخش سلطانی، محمدعلی باشه آهنگر و برخی دیگر از سینماگران نیز در این کاروان حضور داشته اند. برخی از هنرمندان نیز در دقیقه 90 به علت مسائل کاری نتوانستند با این گروه عازم مکه مکرمه شوند.

 

“علی.ک” مسؤول هماهنگ کننده سفر سینماگران به حج، در دقایق آخر به دلایل نامعلومی از سفر باز ماند.

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

تینا آخوند تبار و شهرزاد کمال زاده- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

سمانه پاکدل- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

زهرا عاملی مجری تلویزیون- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

ماه چهره خلیلی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

سحر قریشی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

مهناز افشار- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

رزیتا غفاری و ماه چهره خلیلی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد

 

عکس  های بازیگران زن در فرودگاه برای رفتن به حج

تینا آخوند تبار و شهرزاد کمال زاده- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 9:15 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما دخل و خرج این روزهای سینماهای پایتخت

این روز‌ها پاسخ دادن به این پرسش که «آپارات‌ سینماها می‌چرخد یا نه؟» کمی دشوار است چون فیلم‌هایی که روی پرده رفته‌اند نه فروش خوبی دارند و نه فروش خیلی بدی، البته وضعیت فروش روزانه چند فیلمی که جدیدا اکران شده‌اند اصلا خوب نیست.

درجدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای تهران که تا 23 مهرماه اعلام شده است، «همبازی» در پنج روز اکران تنها 6 میلیون و 500 هزار تومان و «اختاپوس» هم در پنج روز اکران 40 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشته‌اند.



اگرچه فروش روزانه حدود 9 میلیون تومان برای «اختاپوس» آن هم در هفته اول فروش بدی نیست (البته با در نظرگرفتن شرایط فعلی سینما) اما فروش «همبازی» که اتفاقا از بازی نیکی کریمی و حمید فرخ نژاد بهره می‌برد و یک فیلم کودک است، بسیار ناامید کننده است.

در میان فیلم‌های دیگر این لیست، «بوسیدن روی ماه» هم وضعیت خوبی ندارد و در طول 19 روز اکران در سینماهای تهران تنها 89 میلیون تومان فروش داشته است و با این روند فروش به نظر نمی‌رسد بتوان خیلی به فروش بالاتر 200 میلیون تومان برای فیلم در تهران امیدوار بود.



«من همسرش هستم» که سینماهای حوزه هنری را هم در اختیار ندارد، در طول 19 روز اکران 140 میلیون تومان بلیت فروخته است. این فیلم فعلا تنها در 13 سینما اکران می‌شود و بعید است بتواند تعداد سینماهای خود را افزایش دهد، فروش میانگین روزانه این فیلم تاکنون بیش از هفت میلیون تومان بوده است.

«بغض» دیگر فیلمی که 19 روز از اکرانش می‌گذرد، در 15 سینما فعلا به فروش 118 میلیون تومان رسیده است و روزانه تنها 6 میلیون تومان فروش دارد.



«تو و من» از فیلم‌هایی که اواخر تابستان اکران شد پس از 39 روز اکران سعی می‌کند، فروشش در تهران را به 500 میلیون تومان برساند. این فیلم تا 23 مهرماه 466 میلیون تومان فروش داشته است. ضمن اینکه میانگین فروش روزانه «تو و من» در 39 روز گذشته 12 میلیون تومان بوده است.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» هم که 25 مردادماه اکران شده بود هنوز 25 سینما در اختیار دارد و به نظر می‌رسد سینماداران نمی‌توانند از این فیلم پرفروش دل بکنند!

«کلاه قرمزی و بچه ننه» تا 23 مهرماه پس از 59 روز اکران به فروش سه میلیارد و 200 میلیون تومانی رسیده است، ضمن آنکه فروش میانگین روزانه این فیلم در این مدت 54 میلیون تومان بوده، فروشی که برای خیلی از فیلم‌های روی پرده مانند یک خواب است.

در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی اکران «ضدگلوله» پس از 54 روز با فروش 600 میلیون تومان و «بی‌خداحافظی» پس از 40 روز با فروش 300 میلیون تومان در سینماهای تهران کاملا به پایان رسیده است.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 12:8 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما دستمزدهای صوری ستاره ها در تئاتر

این روزها شاهد حضور پررنگ بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون در صحنه تئاتر هستیم؛ بازیگرانی که برای حضور در فیلم‌های مختلف درآمدهای چندصد میلیونی دارند.

 شاید برای شما هم مثل ما سوال پیش بیاید که این هنرمندان برای حضور در صحنه تئاتر چه مبالغی را دریافت می‌کنند؟


اغلب کارگردان‌ها می‌گویند که این بازیگران برای حضورشان در تئاتر مبالغی را مطابق با قراردادهای تیپ تئاتر که سقف آن 15 میلیون تومان است، دریافت می‌کنند، اما آیا می‌توان باور کرد که چهره‌هایی چون مهناز افشار برای حضور یک ماهه‌ روی صحنه فقط 15 میلیون تومان دریافت کنند؟



ستاره‌ها حق دارند دستمزد بیشتری بگیرند

مائده طهماسبی، کارگردان تئاتر که چندی پیش نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» را در سالن ایرانشهر خانه هنرمندان روی صحنه برد،می‌گوید: این حرف و بحث‌ها از 15 سال پیش که ما نمایش «شام آخر» را کار می‌کردیم، آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. به نظرم بازیگر، بازیگر است و حق دارد که تجربه‌های متفاوتی داشته باشد. البته فکر می‌کنم این موضوع که بازیگران سینما نباید یه تئاتر بیایند دیگر حل شده و نیاز به طرح و بررسی ندارد.

او ادامه می‌دهد: به نظر من، وقتی چهره‌ای مانند محمدرضا گلزار در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند، حق‌دارد که نسبت به دیگر بازیگران دستمزد بالاتری بخواهد. مردم دوستش دارند و ستاره‌شان است و به واسطه حضورش در یک فیلم افراد بیشتری به سینماها می‌آیند و فیلم فروش بیشتری خواهد داشت.

این کارگردان تئاتر ادامه می‌دهد: این قاعده در عرصه تئاتر هم همین طور است. وقتی مهناز افشار قرار است در یک تئاتر بازی کند، باید دستمزد بیشتری طلب کند، چون آنها که اهل تماشای تئاتر هم نیستند، به واسطه نام او به تماشای تئاتر می‌آیند.

او درباره دستمزد بازیگران تئاتر خودش هم می‌گوید: بازیگران سینما هیچ کدام برای پول به تئاتر نمی‌آیند، خودشان بهتر از همه می‌دانند که در تئاتر از پول خبری نیست. بازیگران من هم از رامین ناصرنصیر و امیرحسین رستمی گرفته تا سایر اعضای گروه همه مبلغی به مراتب پایین‌تر از سقف قرارداد تیپ دریافت کردند.

همه چیز را شفاف اعلام کردم

رضا حداد، کارگردان تئاتر «آمدیم نبودید رفتیم» اواخر سال گذشته کار خود را اجرا کرد و با استقبال بسیار خوبی هم از جانب مخاطبان حرفه‌ای تئاتر و همچنین مردم مواجه شد. او درباره این موضوع می‌گوید: ما هیچ‌گونه حمایت و کمکی را از مرکز هنرهای نمایشی دریافت نکرده بودیم و تهیه‌کننده خصوصی داشتیم.

 درباره دستمزد بازیگران هم از نظر من اعلام مبلغ مشکلی ندارد، اما این کار را نمی‌کنم، چون ممکن است بازیگران دوست نداشته باشند این موضوع به صورت رسانه‌ای اعلام شود.


حداد درباره جمع هزینه‌های نمایش «آمدیم نبودید رفتیم» اظهار می‌کند: من برای اولین بار اعلام می‌کنم کل هزینه این تئاتر 390 میلیون تومان شده است.

حداد باز هم توضیح می‌دهد: در کار ما قرار بود هر یک از بازیگران اسپانسری برای گروه جذب کنند و از آن اسپانسر هم مبلغی دریافت کنند. درباره مهناز افشار هم همین اتفاق رخ داد، وگرنه بنده هیچ مبلغ اضافه‌تری نسبت به سقف قراردادهای تیپ به ایشان نپرداختم.

این کارگردان در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا دستمزد بازیگران تئاتر بر مبنای قراردادهای تیپ تئاتر پرداخت شده یا نه؟ می‌گوید: دستمزدها در مواردی کمتر از سقف بالای این قراردادها هم پرداخت شده است!

سهم مرکز هنرهای نمایشی از بودجه تئاتر

گروهی دیگر از تئاترهایی که روی صحنه می‌روند با تصویب شورای حمایت از بودجه دولتی بهره‌مند می‌شوند، بودجه‌ای که به گفته قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد درمواردی به حدود 300 میلیون تومان هم رسیده است، اگرچه امیر دژاکام به عنوان یکی از کسانی که از این بودجه برخوردار شده به همین موضوع هم انتقادهایی دارد.

این کارگردان باسابقه تئاتر چندی پیش تئاتر «ساقی» را روی صحنه داشت. او می‌گوید: به جای بررسی میزان دستمزد بازیگران تئاتر‌ها به این بپردازید که چرا مرکز هنرهای نمایشی بودجه ما را نمی‌دهد تا دستمزدشان را پرداخت کنیم!

این کارگردان ادامه می‌دهد: کارگروه تخصصی هزینه‌های نمایش ما را محاسبه کرد و به شورای حمایت ارجاع داد. اما شورای حمایت تنها با 70 درصد مبلغ برآورد شده موافقت کرد، اما تا این لحظه تنها هزینه‌های صحنه و دکور را به ما پرداخت کرده و من هنوز نتوانسته‌ام دستمزد بازیگرانم را پرداخت کنم.

به گفته دژآکام، با این‌که دو ماه پیش اجرا به پایان رسیده، هنوز هیچ خبری از پرداخت هزینه‌هایی که شورای حمایت آنها را تصویب کرده نشده است.

شکایت از یک کارگردان


در این میان بازار رنجش میان بازیگران و کارگردان‌های تئاتر هم داغ است تا آنجا که کار به شکایت هم کشیده می‌شود؛ هفته پیش یکی از بازیگران تئاتر گفت: از یکی از کارگردانان به دلیل پرداخت نکردن دستمزد به خانه تئاتر شکایت کردم. اگرچه روز گذشته باخبر شدیم این ماجرا به خیر و خوشی به پایان رسیده است.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 12:8 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما ماجرای حمله گراز به الناز شاکردوست چه بود؟

تا حالا چند بار این تصاویر را دیده اید؟ نیما فلاح با لباس غواصی؟ سحر ولدبیگی روی سقف ماشین مسابقه ای؟ محمدرضا فروتن معلق از طناب راپل؟ بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست روی ریل راه آهن و داخل قایق و رویموتور چهارچرخ داخل جنگل؟ و فرزاد حسنی با لباس های متفاوت سوار بر یک ماشین جیپ نظامی قدیمی؟

اگر دیده اید که هیچ، اگر ندیده اید، بهتر است منتظر انتشار یکی از اولین نمایش های واقعی ایرانی باشید. نمایش واقعی که سازندگان آن ادعا می کنند آن را در 70 ساعت پیاپی با 8 تا 10 دوربین همزمان ساخته اند. هر چند هنوز از «رالی ایرانی» و مراحل تدوین وزمان پخش آن خبری درز نکرده است اما همه آنچه می خواهید درباره این نمایش واقعی بدانید، اینجاست.

آرش معیریان که پیش از این از او فیلم های سینمایی جدی و طنز دیده بودیم، گویا این بار با توضیحات تهیه کننده این مجموعه قانع شده است که دست به یک کار بدیع برای شبکه خانگی بزند. مجموعه ای که مدعی است هیچ شباهتی با تولیدات مرسوم تلویزیون یا سینمای ایران ندارد.

سعید ابوطالب که پیش از این به عنوان یک مستندساز اجتماعی و گاه مستندساز علمی شناخته می شد، حالا طراح و تهیه کننده این مجموعه است؛ او آن را یک «رئالیتی شو» یا نمایش واقعی می نامد و نام فیلم – مسابقه را برای این ژانر جدید در سینمای ایران انتخاب کرده است.

ماجرای حمله گراز به الناز شاکردوست چه بود؟

نترسیدن از ارتفاع؛ مهمترین پارامتر انتخاب بازیگر برای رالی ایرانی

طبق شنیده ها طی چند ماه خیلی از بازیگران معروف و چهره های سینمایی و تلویزیونی به دفتر ساخت این فیلم رفت و آمد کردند وبا خیلی های دیگر صحبت تلفنی انجام شد. انتخاب هم برای گروه تهیه مشکل بود و هم برای بازیگران چون هر دو طرف نمی دانستند چه اتفاقی منتظر آنهاست اما گویا ابوطالب به عنوان تهیه کننده و معیریان به عنوان کارگردان، ساعت ها با بازیگران مطرح گفت و گو کردند تا به نتیجه برسند.

معیریان معتقد بود باید بازیگرانی انتخاب شوند که ترس از ارتفاع نداشته باشند. باید جسارت غواصی و توان موتورسواری و حس و حال خوابیدن در چادر در جنگل و تحمل تشنگی و گرسنگی را داشته باشند.

مهمتر اینکه باید خلاق و بداهه پرداز باشند. در نهایت برای اولین مجموعه رالی ایرانی یا به عبارت بهتر برای اولین مسابقه، یک مجموعه طلایی شکل گرفت.

محمدرضا فروتن و الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح و سیروان خسروی برای شرکت در مسابقه رالی انتخاب شدند و فرزاد حسنی که بدش نمی آمد خودش هم جزو مسابقه دهنده ها باشد، به عنوان داور، جلوی دوربین آرش معیریان رفت.



8 فیلمبردار به طور همزمان فیلمبرداری می کردند


به گفته دست اندرکاران این برنامه، اولین قسمت این فیلم در بازه زمانی 3 شبانه روز و بدون وقفه و به صورت مستمر ساخته شد. به همین دلیل به یک گروه تهیه بزرگ نیاز بود. بیش از 8 فیلمبردار به طورهمزمان فیلمبرداری می کردند.

ماجرای حمله گراز به الناز شاکردوست چه بود؟

گروه عظیم صحنه و کارگردانی وتولید در این بازه کوتاه زمانی دائما در حال تغییر لوکیشن بودند. همزمان تغییرات لازم در فیلمنامه اعمال می شد. گروه تدوین سر صحنه پلان ها را چک می کرد و هارد دوربین های اچ دی را به کامپیوترهای همراه گروه منتقل می کرد و باز تصویربرداری ادامه پیدا می کرد.



وقتی فروتن در شمال سر از خانه دکتر افروغ درآورد

اما در دی وی دی «رالی ایرانی» باید منتظر چه چیزی باشیم؟ ماجرا از یک رستوران در تهران شروع می شود. هر گروه دفترچه راهنمایی را انتخاب می کند که مسیر و وسیله نقلیه روز اول را برای آنها مشخص می کند.

زوج نیما فلاح و سحر ولدبیگی در یک گروه قرار دارند انتخاب اتفاقی آنها هواپیمای اختصاصی است که آنها را به شهری در شمال کشور خواهد برد. گروه های دیگر به شانس آنها غبطه می خورند اما مسئله با همین انتخاب شروع می شود... در روزاول بازیگرها و گروه های تولید از سه نقطه دور در مسیر تهران تا شمال کشور کاملا از هم بی خبرند.

برای هر گروه اتفاقات عجیب و پیش بینی نشده ای رخ می دهد که نمی دانند آیا این جزو قصه فیلم است یا یک اتفاق واقعی است. در پایان روز اول مثل هر مسابقه رالی واقعی همه گروه ها به یک ایستگاه مشترک می رسند. هیچ کس جز گروه کارگردانی از ماجرای اتفاق افتاده در مسیر و ماجراهای پیش روی بازیگران مطلع نیست.

ماجرای حمله گراز به الناز شاکردوست چه بود؟

روزدوم سخت تر وهیجان انگیزتر از روز اول شروع می شود. از هر گروه یک نفر باید غواصی کند. آن هم در حالی که گروه خانم ها مسابقه را رها کرده و مشغول دفن لاشه گرازی است که شب پیش به چادرشان حمله کرده و با شلیک نگهبان محوطه کشته شده است.

بازی روز دوم در جنگل ادامه پیدا می کند. بعد از حمله گراز حالا موتوری که الناز شاکردوست می راند، در یک سراشیبی تند در جنگل سقوط می کند. او و همراهش بهنوش بختیاری آسیب می بینند. از طرف دیگر در یکی از گروه ها، سیروان زمین می خوردو فروتن میلی به بندبازی در جنگل ندارد!

با تاریکی هوا 4 بازیگر اصلی و گروه فیلمبرداری همراه آنها در جنگل گم میشوند. هیچ کس نمی داند که این ماجرا جزئی از فیلم است یا یک اتفاق پیش بینی نشده. شاکردوست سوار آمبولانس شدن و ترک ادامه رقابت را نمی پذیرد.

 هر سه گروه باید شب را در یک خانه روستایی بمانند. ظهر روز سوم همه بازیگرها تصمیم می گیرند مسابقه را ادامه ندهند و با هم از خط پایان عبور کنند. فرزاد حسنی که بعد از سختی های روز اول یک شب را استراحت کرده مانع ترک مسابقه می شود و البته تهدیدشان می کند که ما نمی گذاریم هیچ کدام از شما به خط پایان برسید.

گروه کارگردانی همه ماجرا را ثبت می کنند. جنگل به صحنه جنگ تبدیل می شود. فروتن سر از خانه روستایی دکتر عماد افروغ در یکی از روستاهای شمال درمی آورد. گروه شاکردوست و بهنوش بختیاری راه را گم می کنند و باقی ماجرا که باید دید و لذت برد ... این فیلم – مسابقه یا هر چیزی دیگر یک اتفاق جدید در این رسانه است که فروتن از آن به چیزی شبیه «گیم» نام می بردو زوج جوان شرکت کننده یعنی سحر ولدبیگی و نیما فلاح آن را تجربه ای بی نظیر در زندگی شان می دانند.

اما همه این ماجراهای پرشتاب روز فقط دلیلی برای گپ های شبانه آنها دور آتش است. جایی که سیروان ترانه های جدیدش را روی ارتفاعات بلند و مه گیر شمال کشور می خواهند و فروتن هنوز باور ندارد که همه اتفاقات پیش آمده برای آنها جزئی از سناریو و طراحی گروه کارگردانی بوده است.

حالا باید صبر کنیم و ببینیم خروجی کار چند گروه تدوین که روی حجم زیادی از راش ها کار می کنند چه خواهد بود.

ماجرای حمله گراز به الناز شاکردوست چه بود؟



همه چیز براساس بداهه بازیگران پیش رفت

ابوطالب طراح این مجموعه می گوید: «در این ژانر یا گونه سینمایی، یک فیلمنامه دقیق و تو در تو وجود دارد که تنها گروه تولید و کارگردانی از آن مطلع هستندو بازیگران چیز دقیقی از فیلمنامه نمی دانند و دیالوگی برای آنها نوشته نشده. جذابیت فیلم در همین عکس العمل های لحظه ای بازیگران است. از نظر گروه کارگردانی همه چیز از پیش طراحی شده اما روند قصه به تصمیم آنی و خلاقیت بازیگران بستگی دارد و می توانند مسیر فیلم را تغییر بدهند. این دقیقا یعنی رئالیتی شو (Reality show) یا نمایش واقعی.


[ سه شنبه 91/7/25 ] [ 11:7 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما نیکی کریمی در یک جشنواره ضدایرانی+عکس
نیکی کریمی در جشنواره ضدایرانی ابوظبی






[ دوشنبه 91/7/24 ] [ 6:53 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما بازیگران این روزهای پرده نقره ای سینما

حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی، محمد رضا گلزار، امین حیایی و مصطفی زمانی از بازیگران مطرح این روزهای پرده نقره‌ای هستند.



نیکی کریمی همزمان با دو فیلم «من همسرش هستم» و «هم بازی» در اکران حاضر است که در اولی به مشکلاتش با همسرش می پردازد اما در فیلم دوم نقش مادر بودنش پررنگ‌تر است.

«سوت پایان» آخرین فیلم اکران شده از این بازیگر است که سال 89 اکران شد، این فیلم را خودش کارگردانی کرده است.



حمید فرخ نژاد هم این روزها «هم بازی» را در حال اکران دارد که با توجه به مضمون کودکانه فیلم در طول کار در کنار نیکی کریمی درگیر مشکلات پسر خردسالش است.

از این بازیگر چندی پیش «روزهای زندگی» و پیش از آن «گشت ارشاد» اکران شد.



محمد رضا گلزار پولسازترین بازیگر سال‌های اخیر هم «تو و من» را در حال اکران دارد که بر خلاف بسیاری ازفیلم های قبلی‌اش توفیق چندانی در گیشه نداشته است.

«در امتداد شهر» آخرین فیلم اکران شده گلزار است.



مصطفی زمانی که پس از مجموعه «یوسف پیامبر» به عنوان یکی از چهره‌های جدید بازیگری معرفی شد و حضور فعالی در سینما طی سال‌های اخیر داشته است در «من همسرش هستم» نقش مردی را بازی می‌کند که دور از چشم همسرش درگیر رابطه جدیدی شده و این مشکلاتی را به همراه دارد.

« قصه پریا» آخرین فیلم اکران شده این بازیگر است.



امین حیایی بازیگر پرکار دو دهه اخیر هم «اختاپوس» را روی پرده دارد، او در این فیلم که فضای فانتزی دارد نقش آقا موشه را بازی می کند.

این بازیگر نوروز امسال «قلاده های طلا» را در حال اکران داشت.

از بازیگران مطرحی دیگری هم که فیلمی در حال اکران دارند، می توان به حمید جبلی و ایرج طهماسب (کلاه قرمزی و بچه ننه)،سعید پورصمیمی، مسعود رایگان، صابر ابر(بوسیدن روی ماه)، میترا حجار و لادن طباطبایی (من همسرش هستم)، باران کوثری و بابک حمیدیان (بغض)، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، امین زندگانی (اختاپوس) و الناز شاکر دوست (تو و من) اشاره کرد.


[ دوشنبه 91/7/24 ] [ 10:42 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما بازیگر مطرح ایرانی در فیلم ترور «بن لادن»

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده، همایون ارشادی بازیگر مطرح ایرانی در فیلم پرحاشیه «30 دقیقه بامداد» کاترین بیگلو درباره ماجرای ترور اسامه بن‌لادن بازی کرده است.

 اگرچه هیچ خبری از حضور بازیگر ایرانی در پروژه سینمایی کاترین بیگلو درباره ترور اسامه بن‌لادن منتشر نشده بود اما انتشار یکی از تریلرهای این فیلم نشان می‌دهد که همایون ارشادی بازیگر مطرح سینمای ایران در بخش‌هایی از این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.


این در حالی است که سایت مرجع IMDB و سایت رسمی «30 دقیقه بامداد / Zero Dark Thirty» هم در بخش بازیگران این پروژه هیچ اشاره‌ای به نام همایون ارشادی نکرده و به همین دلیل به نظر می‌رسد نقش وی در این فیلم بسیار کوتاه است.

 او در بخشی از این تریلر جمله «شما هیچوقت اون رو پیدا نمی‌کنید» را به زبان انگلیسی بیان می‌کند و در ادامه هم صدای او را در بخش کوتاهی از ویدیوی منتشر شده می‌توان شنید.




بر اساس اعلام سایت IMDB، همایون ارشادی پیش از این در فیلم «آگورا Agora» در نقش آسپاسیوس نیز بازی کرده بود.

گفتنی است تاکنون تنها دو تریلر از فیلم جدید بیگلو منتشر شده است. «30 دقیقه بامداد» قرار است در 12 دسامبر امسال (29 آذرماه) در سینماهای جهان روی پرده برود.

بر اساس اسناد منتشر شده در رسانه‌های خارجی، کاترین بیگلو کارگردان مطرح هالیوود برای ساخت «30 دقیقه بامداد» درباره دستگیری اسامه بن‌لادن مذاکرات مفصلی با مسئولان کاخ سفید داشته است.

طبق مدارکی که منتشر شده است، سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) و وزارت دفاع این کشور این امکان را برای کاترین بیگلو فراهم کرده‌اند تا وی علاوه‌ بر دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی شده درباره‌ی دستگیری و مرگ «بن‌لادن»، با یکی از برنامه‌ریزان و فرماندهان تیم عملیاتی مسئول دستگیری رهبر القاعده نیز دیدار کنداما «کاترین بیگلو» با رد این شایعات اعلام کرد هیچگونه دسترسی به مدارک طبقه‌بندی شده درباره مرگ بن لادن ندارد.

«کاترین بیگلو»60 ساله کارگردان معروف هالیوود و همسر سابق «جیمز کامرون» است که از «قفسه درد» به عنوان موفق‌ترین و درخشان‌ترین فیلم کارنامه‌ او نام برده می‌شود که به شرایط حاکم بر سربازان آمریکایی در عراق جنگ‌زده پرداخته است.  «قفسه درد» در جوایز اسکار سال 2008 موفق به دریافت شش جایزه ازجمله بهترین فیلم و کارگردانی شد.


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:31 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما دردسر 55 میلیونی کافی شاپ اکبر عبدی

دو روز پیش خبری منتشر شد که حکایت از کلاهبرداری میلیونی از یک بازیگر مرد داشت.

خبر این بود:«مردی که بدون اجازه شریک خود رستوران‌شان را در شمال غرب تهران به یک بازیگر سینما اجار داده و میلیون‌ها تومان از او کلاهبرداری کرده و متواری شده بود تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

 وکیل این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه دو تهران علیه این مرد به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایک کرد.»

 
اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون کسی است که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. او درباره این کلاهبرداری گفت:«من تصمیم گرفتم کافی شاپ تاسیس کنم. بعد از جست‌وجو بالاخره جایی را پیدا کردم که برای چنین کاری مناسب بود. این مکان را از طریق بنگاه مشاور املاکی در شهرک غرب پیدا کردم؛ این مغازه در خیابان سیمای ایران واقع در شهرک غرب بود.»
 


عبدی همچنین توضیح داده است:«وقتی با مالک این ملک وارد مذاکره شدیم این آقا به من گفت که بهتر است که آقای مشاور را بی‌خیال شویم تا نخواهیم پول بنگاه بدهیم حتی به من گفت خودش در کار مشاوره املاک بوده و کاغدهای مبایعه‌نامه و... را دارد ولی من گفتم که چنین کاری نمی‌کنم و باید این آقای مشاور املاک هم حق و حساب خودش را دریافت کند، او هم گفت که اگر شما می‌خواهید پول به او بدهید، من که نمی‌دهم.»
 
او ادامه داد: «قرار اولیه ما 55 میلیون رهن بود که بعد از پرداخت کامل این مبلغ قرار بود مبلغی هم به عنوان اجاره بهای ماهیانه پرداخت شود. از این 55 میلیون تومان 15 میلیون به صورت نقد پرداخت و رسید هم دریافت شد.

برای بقیه این مبلغ هم دو چک 10 و 30 میلیونی ارایه شد؛ یک چک 60 میلیونی(متعلق به آقای جواد نوروزبیگی تهیه کننده مربوط به سریال بیدار باش بود) را به من برگرداند. بعد از این تماس ما، او دیگر تلفن من را جواب نداد جالب این‌که سر موعد مقرر دو چک 10 و 30 میلیونی را هم وصول کرده بود و از طرف دیگر چک آقای نوروزبیگی را هم در موعد چک برگشت زد.»

 
این مالک مدتی طولانی پاسخ عبدی را نمی‌دهد در حالی که نه برگه قرارداد و نه کلید مغازه را به او داده است.
 
حالا وکیل اکبر عبدی پیگیر شکایت این بازیگر است تا بتوانند پول او را زنده کنند.

[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:30 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما آخرین وضعیت درمانی رضا داود نژاد

رضا داوود‌نژاد که چندی پیش دچار پس‌زدگی خفیف کبد شده بود، گفت: پس از یک هفته که در شیراز زیر نظر دکترهایم بودم، اکنون به تهران بازگشته‌ام و حالم کاملا خوب است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که چند ماه قبل عمل پیوند کبد انجام داده بود درباره پس زدگی کبدش توضیح داد: من باید هر ماه آزمایش داده و نتایج آن را به شیراز بفرستم تا دکتر‌ها وضعیتم را بررسی کنند.

سری آخر که این آزمایش‌ها را به شیراز فرستادم، دکترهایم در شیراز گفتند که دچار پس‌زدگی خفیف کبد شده‌ام و بلافاصله به دستور آن‌ها تحت مراقبت قرار گرفتم.


وی خاطر نشان کرد: طبق نظر دکترهایم، بالا رفتن آنزیم‌ها و همچنین پس زدگی خفیف پس از عمل پیوند کبد تا سه سال طبیعی است و به همین دلیل من در این مدت باید کاملا تحت نظر پزشکانم در شیراز باشم.



 ضمن آنکه آقایان غلامی، کاظمی‌، ملک حسینی و نیک اقبال در بیمارستان نمازی شیراز با دقت فراوان وضعیتم را در این سه سال زیر نظر دارند تا با مشکلی مواجه نشوم و انصافا باید بگویم در این مدت که با این دوستان بوده‌ام، هیچ کوتاهی ندیده‌ام.

 البته این بیمارستان به تمامی بیمارانی که در این بیمارستان عمل پیوند انجام داده‌اند رسیدگی کرده و خودش درمان آن‌ها را پیگیری می‌کند.


داوودنژاد درباره وضعیت فعلی‌اش گفت: پس از آنکه آزمایشات مختلف از جمله نمونه‌برداری کبد انجام و یک هفته در بیمارستان نمازی شیراز تحت نظر پزشکانم بودم، اکنون آنزیم‌های بدنم به حد نرمال رسیده و با مجوز پزشکان به تهران بازگشته‌ام.

همچنین باید بگویم این روال در سه سال آینده ادامه خواهد داشت و من حداقل هر دو ماه یک بار باید به کمیسیون پزشکی بیمارستان نمازی مراجعه کنم، در هر صورت اکنون حالم کاملا خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.


این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت می‌تواند در فیلمی بازی کند، به ایسنا اظهار کرد: چون سیستم ایمنی بدنم خیلی ضعیف شده است، دکترها دستور داده‌اند در یک سال پس از عمل پیوند باید خیلی مراقب باشم.


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:30 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 221376