سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://facebook69.ParsiBlog.com
یه وبلاگ با همه نوع مطلب برای سرگرم شدن 
قالب وبلاگ

ترانه سرا : مهدی احمدوند و شهرام جلیلی – آهنگساز : مهدی احمدوند و سامان جلیلی
تنظیم : مهدی احمدوند و حمید مرادی – میکس و مستر: مهدی احمدوند و حمید مرادی
ویولن : مهدی احمدوند و پیام طونی – گیتار آکوستیک : مهدی احمدوند – گیتار الکتریک : مهدی احمدوند
گیتار کلاسیک: مهدی احمدوند و کیان داراتگیتار – سولو : کیان دارات – بوزوکی : کیان دارات
همخوان آهنگ دوست دارم : سامان جلیلی

Cover KhoonehGhoroor آلبوم جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند با نام خونه ی غرور

 

Dooset Daram

—————————————

Safo Sadeh

——————————————

Delvapasi

——————————————–

Yare Man

———————————————

Khooneye Ghoroor

———————————————

Bonbast

———————————————-

Bimarefat

———————————————-

Bikhial

———————————————-

Dele Man

————————————————

Khiale Bikasi

—————————————-

منبع: سایت و وبلاگ رسمی مهدی احمدوند


[ سه شنبه 91/8/2 ] [ 1:50 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما رضا صادقی جمعه سر سفره عقد می نشیند

 

.رضا صادقی جمعه سر سفره عقد می نشیند

به گزارش شبکه ایران ،رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ که کارنامه هنری خوبی در سال 90 داشته است ، در روزهای پایانی سال ازدواج میکند .


[ شنبه 91/7/29 ] [ 7:53 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما بمب ساعتی انریکه – سیروان در آستانه انفجار!

خبر همکاری «سیروان خسروی» و «انریکه ایگلسیاس» واکنش های مثبتی را در بین اهالی موسیقی در پی داشته و موقعیتی جهانی برای پاپ ایرانی محسوب می شود.

حوالی ساعت 6 بعدازظهر دوشنبه بود که «سیروان خسروی» و برادرش «زانیار» به صورت همزمان روی صفحانت شخصی شان در شبکه های اجتماعی، جملاتی را نوشتند که در نگاه اول بیشتر به یک شوخی یا یک شعار تبلیغاتی شبیه بود: «همکاری سیروان و زانیار خسروی در یک قطعه با انریکه ایگلسیاس ... اطلاعات بیشتر به زودی ...».

خبر خیلی زود دهان به دهان نچرخید و رسانه ها و سایت های خبری خیلی زود به این جملات واکنش نشان دادند. پیگیری خبر، کار راحتی نبودو با توجه به اینکه هیچ منبعی برای تایید آن از سوی مدیران رسانه ای طرف اسپانیایی وجود نداشت، فقط خود سیروان بود که می شد صحت و سقم خبر را از او جویا شد.

طولی نکشید که بالاخره این خواننده جزئیات بیشتر را در اختیار رسانه ها قرار داد تا ماجرایی که در ابتدا، بیشتر به یک شوخی بامزه شبیه بود، به یکباره رنگ واقعیت به خود بگیرد: «قطعه stay here tonight «انریکه» با تنظیم جدید و مدرنی از سیروان خسروی به زودی منتشر می شود.» خبری که دیروز از سوی سایت رسمی این خواننده اسپانیایی هم تایید شد تا لحظه شماری برای انتشار این قطعه از سوی اهالی موسیقی شروع شود.

صدای خواننده

سیروان در آخرین ساعات دوشنبه شب درباره این همکاری نوشته: «تنظیم مجدد یک آهنگ نیاز به داشتن صدای خواننده (بدون موزیک) دارد و داشتن صدای خواننده های تراز اول بدون هماهنگی با تیم مدیریت خواننده ممکن نیست. نیاز به توضیح ندارد که صدای خواننده را به هر شخصی که درخواست کند نمی دهند مگر اینکه آن شخص کارش در حد استاندارد بین المللی باشد.»

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

جزئیات بیشتر

شکل این همکاری به گونه ای است که سیروان خسروی این قطعه پرطرفدار را ریمکس کرده و آن را قرار است به صورتی جدید تنظیم کند. اتفاقی که معمولا بزرگان هنر موسیقی پاپ در جهان همه ساله بارها سراغ آن می روند و برای این کار هم سراغ بهترین موزیسین های جهانی می روند.

روند این قبیل همکاری ها هم اینگونه است که فراخوانی از سوی بزرگان موسیقی منتشر می شود و از موزیسین ها برای تنظیم مجدد یک قطعه دعوت به عمل می آید. انتخاب نهایی هم بستگی زیادی به رزومه و سابقه موزیسین داوطلب دارد.

این اتفاق برای سیروان خسروی هم رخ داده است. با توجه به اینکه این هنرمند بارها در چارت های رده بندی موسیقی جهانی قرار گرفته و حتی یک بار هم با قطعه «نه نرو» توانسته بود رتبه اول چارت موسیقی یکی از معتبرترین رادیوهای هلندی را از آن خود کند، برای تنظیم این قطعه «انریکه» انتخاب شده است.



سیروان خسروی از ماجرای شکل گیری این همکاری جهانی می گوید:

«توانایی فعالیت های بین المللی را داریم»

انتشار خبر همکاری سیروان و انریکه از زوایای مختلف قابل نقد و اظهار نظر است. ولی شنیدن اظهارات خود این خواننده و آهنگساز در این زمینه و چگونگی شکل گیری این همکاری، قطعا می تواند پرهیجان تر و جذاب تر باشد. بخش هایی از گفت و گوی سیروان با «موسیقی ما» را در این زمینه می خوانیم:

- کار روی قطعه Stay Here Tonight از حدود دو ماه پیش آغاز شد و تقریبا دو سه هفته پیش به اتمام رسید. از ابتدا تصمیم داشتیم که تنها به شرط دریافت تایید از سویتیم مدیریتی انریکه، این قطعه را رسما منتشر کنیم. به همین دلیل منتظر تایید ماندیم و حال که این اتفاق افتاده، آن را منتشر خواهیم کرد. این قطه در Fan Club های او نیز منتشر خواهد شد.

- انتخاب انریکه به علت این بود که او به دلیل آثار زیبایش، در سراسر دنیا محبوبیت بالایی داشته و به ویژه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین امکان برقراری ارتباط با او برایم وجود داشت. قطعه Stay Here Tonight را نیز به این دلیل انتخاب کردم که احساس می کردم به رغم پتانسیل بالای ملودی اش، در مقایسه با سایر کارهای انریکه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از طرفی می خواستم قطعه ای باشد که جای کار داشته باشد و بتوان روی آن مانور داد و در واقع یک کار جدید و خوب ارائه کرد، نه یک ریمیکس معمولی و تکراری...

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

- قطعا برای موسیقی ایران به مراتب مفیدتر خواهد بود تا برای شخص من. چرا که انریکه در سراسر دنیا محبوبیت چشمگیری دارد و همواره آثارش در کانون توجهات است و اینکه یک موزیسین ایرانی با او همکاری کرده برای مخاطبانش جالب توجه خواهد بود. همکاری یک ایرانی با چنین هنرمندی، نشاندهنده این است که ما هم اگر بخواهیم می توانیم در سطح بین المللی حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

- یقینا موزیسین های ما می توانند با تلاش و پشتکار خود را به سطح اول موسیقی دنیا برسانند. این اتفاق خوب، تنها برای من نیست، بلکه برای موسیقی ایران وموزیسین های ایرانی هم است. خوشحالم و امیدوارم این مسئله باعث شود که ارتباط بیشتری میان موزیسین های ما و چهره های تراز اول موسیقی دنیا به وجود آید و در نتیجه توجه عده بیشتری از مخاطبین سراسر دنیا به موسیقی ایران و هنرمندان ایرانی جلب شود، چرا که پتانسیل بالایی در موسیقی ما وجود دارد.



دیگر همکاری های جهانی هنرمندان ایرانی و ستاره های خارجی متعلق به چه کسانی است؟

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

در سال های اخیر همکاری های دیگری هم بوده که هنرمندان ایرانی با ستاره های جهانی را کنار هم قرار داده است. چند نمونه از این همکاری ها را با هم مرور می کنیم:

همین امشب می میرم ...

کامران رسول زاده را باید جزو هنرمندان باسواد موسیقی ایران دانست. او که کتاب شعرش در روزهای اخیر به چاپ دوم رسیده، در زمینه خواندن هم استعداد بالایی دارد و دو آلبوم رسمی او در بازار موسیقی باعث شده هواداران خاص خودش را داشته باشد.

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

رسولزاده سال قبل در اقدامی جالب توجه قطعه پرطرفدار «همین امشب می میرم» مراد کحکیللی (خواننده ترکیه ای) را به صورت دو صدائه با این خواننده اجرا کرد که هم در رسانه های داخلی و هم در شبکه های ترک با استقبال مواجه شد.

او با همین تک آهنگ توانست قابلیت های خود را نشان دهد تا بتواند با یکی از بزرگترین موسسه های فرهنگی ترک قرارداد همکاری ثبت کند. این قطعه که به صورت فارسی – ترکیه ای اجرا شده قرار بود سال گذشته درکنسرتی مشترک در ایران روی صحنه برود که به دلیل برخی اعمال سلیقه ها لغو شد تا خواننده مسلمان ترکیه ای نتواند در ایران روی صحنه برود.



کارلوس سانتانا و رضا یزدانی: «شاید وقتی دیگر»

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

رضا یزدانی قبل از انتشار آلبوم «ساعت 25 شب» به یکباره خبر از همکاری اش با گیتاریست بزرگ و مشهور »کارلوس سانتانا» داد و ادعا کرد تمام صحبت ها و مذاکرات صورت گرفته و این همکاری قطعا در آلبوم جدید او اتفاق خواهد افتاد. اصرار به حضور این هنرمند جهانی به قدری جدی از سوی یزدانی عنوان می شد که همگان به این باور رسیده بودند که هیچ مشکلی در این بین وجود ندارد و موسیقی ایران تجربه ای جدید را قرار است از سر بگذراند ولی هر چقدر که زمان انتشار این آلبوم نزدیکتر می شد آرام آرام اطلاع رسانی در این باره کمتر و کمتر شد تا جایی که به یکباره خبر رسید «سانتانا» به دلیل حضور در تور اروپایی خود از حضور در این آلبوم انصراف داده و به جای او قرار است «حامد بهداد» به عنوان خواننده مهمان در یک قطعه حضور داشته باشد!



کریس آمد، رفت، و دیگر برنگشت!

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

همکاری جالب توجه گروه آریان و «کریس دی برگ» از جمله همکاری هایی بود که قطعا تا سالیان سال در اذهان هواداران «آریان» باقی خواهد ماند. این هنرمند البته در جهان کمتر مثل ایران محبوب است. در آلبوم «دوستت دارم» این گروه و در ویدئوی ویژه یکی از قطعات این آلبوم حاضر شد تا محبوبیت «کریس» به یکباره در ایران چندین و چند برابر شود.

این ماجرا به قدری مورد توجه قرار گرفت که زمینه کنسرت مشترک آریان و «دی برگ» هم در ایران فراهم شد و این خواننده برای برگزاری برنامه زنده، سفری را هم به ایران داشته باشد. سفری پر سروصدا و خبرساز که تقریبا همه رسانه های ایرانی را درگیر خود کرد ولی برخی انتقادات باعث شد این برنامه هیچ وقت روی صحنه نرود.



«یاس» و آرزوهای جهانی

از «حامد بهداد» تا »کریس دی برگ»!

رپر پرآوازه ایرانی را باید جزو هنرمندانی دانست که بسیاری از رپرهای بزرگ جهان خواهان اجرای مشترک با او بوده و هستند ولی این خواننده تا به این لحظه بنا بر برخی سیاست های کاری اش ترجیح داده وارد این قبیل همکاری ها نشود و فقط در یک اثر به صورت دو صدائه با «الیگیتور» (دی جی)، کار مشترکی را منتشر کند.

قطعه ای که در زمان انتشارش بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد سروصداهای فراوانی در بین دوستداران این دو هنرمند به وجود بیاید.

این رپر در حال انجام اقدامات لازم برای فعالیت مجاز در داخل کشور است و پیش بینی می شود با توجه به سابقه فعالیت هایش این اتفاق چندان دور از ذهن نیست.


[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 11:56 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما کسب و کار روزبه نعمت اللهی سکه است

روزبه نعمت اللهی از آن دسته خوانندگانی است که همیشه دغدغه مخاطبانش را در سر دارد و دائم به فکر ارائه کارهایی درخور سلیقه آنهاست، چرا که با صدا و سبک حماسی و خاص خودش توانسته مخاطبان خاص خودش را پیدا کند. روزبه در خانواده ای هنرمند چشم به جهان گشود.

خانواده ای که موسیقی را می فهمند و رد پای شان را به نوعی می توان در تمام کارهای روزبه یافت. مادرش، فرشته جواهری، موسیقی دان سنتی کشورمان است و کار انتخاب اشعار را هم پدرش برعهده دارد.

برادرش هم در چندین کار با او همخوانی و نوازندگی کرده است اما آنچه روزبه نعمت اللهی را از دیگر خوانندگان متمایز می سازد، موفقیت او در زمینه تجارت است و همین امر باعث شده که او فارغ از دغدغه های مالی به ضبط کارهایش و موسیقی فاخر خود ادامه دهد.

کسب و  کار روزبه نعمت اللهی سکه است

به نظر او یک آرتیست اگر بخواهد در تمام زندگی اش موفق باشد باید به نقطه ای برسد که تبدیل به یک برند شود و حضور نام او در هر عرصه ای ضامن موفقیتش باشد اما باید تمام شرایط برای تبدیل شدن به برند را داشت تا این اسم و رسم موقتی نباشد و با گذشت زمان از بین نرود.

درباره خودتان و نحوه ورودتان به عرصه موسیقی بگویید؟

- من فارغ التحصیل رشته موسیقی ام و ساز تخصصی ام ویولن است. مادرم موسیقی سنتی را به صورت حرفه ای کار می کند. پدرم محقق و استاد دانشگاه است و تعدادی از ترانه هایی که داشتم از جمله قطعه ایران را ایشان سروده اند.

پس به نوعی یک کار خانوادگی انجام می دهید؟


- دقیقا، کار یک کار خانوادگی است؛ چرا که پیام مدت ها هم خانه من بوده و با خانواده ما ارتباطی بسیار صمیمی دارد تا آنجا که خیلی از روزها من به جای پیام دانشگاه می رفتم و حاضری اش را می زدم تا اودر خانه موسیقی اش را کار کند.

سال 77 بود که شانس به من رو کرد و استاد شهبازیان نظارت بر اولین آلبوم من را به عهده گرفتند و تجربیاتشان را در آن کار به من منتقل کردند. مهمترین نکته درباره آلبوم اولم یعنی سرزمین مادری این بود که من از همان زمان متوجه شدم که باید برای موفقیت در عرصه خوانندگی برندسازی کرد.

روزبه نعمت اللهی طی 8 سال مخاطبانش را پله پله با خود آورده است تا امروز که یک سالن به خاطر او پر می شود. این نشان می دهد که طی این 8 سال کار برندسازی برای او به درستی اتفاق افتاده است.

کسب و  کار روزبه نعمت اللهی سکه است

منظورتان این است که هنرمند باید برند خود را بسازد؟

- بله؛ من معتقدم قبل از اینکه یک آلبوم به بازار راه پیدا کند باید قبل از ورودش تبدیل به یک برند شده باشد و به مردم اطلاعاتی درباره آن کار ارائه کرد. باید قبل از آنکه آلبومش به بازار بیاید مردم منتظر کار او باشند.

اگر یک خواننده قبل از ورود آلبومش تبلیغات بسیاری انجام داده باشد و در نهایت کار ضعیفی ارائه دهد، تبلیغات، اثر معکوس بر مخاطبان نمی گذارد؟


- حق با شماست. آلبوم اول یک خواننده باید با دست پر وارد بازار شود و اینکه شما تبلیغ کنید که ای مردم، همسایه ها من صرفا خواننده هستم و آلبوم ضبط کرده ام کافی نیست. اینکه شما یک اثر فاخر و هنری را روانه بازار کنید بخش مهم این تبلیغات است.

ما یک اثر را وارد بازار می کنیم، روی محتوای آن فکر ومشورت می کنیم، خود ما هم تحصیل کرده موسیقی هستیم. از انسان های بزرگی هم استفاده کردیم. حالا این آلبوم، آلبوم روزبه نعمت اللهی است که وارد بازار شده است اما هنوز برای او برندی ساخته نشده است.

حالا بر فرض مثال ما در فلان روزنامه یا فلان بیلبورد تبلیغ کنیم که آلبوم روزبه نعمت اللهی به بازار آمد، چه کسی روزبه را که اولین آلبومش منتشر شده می شناسد؟ به نظر من هیچ وقت یک تریبون خوب برای ارائه یک کار یا برندسازی برای یک کار وجود نداشته است، البته این تریبون وجود دارد ولی در اختیار موسیقی بی محتواست و باید روزی برسد که این تریبون در اختیار موسیقی فاخر باشد.

برای مثال اکثر موسیقی هایی که در سریال های ما پخش می شود موسیقی بی محتواست و این موسیقی تنها به این خاطر در ذهن مردم رسوب می کند که چندین ماه هر شب و یا هر هفته تکرار می شود و این خود نوعی تبلیغ است که ما حتی می توانیم با آن بدترین محصولات خودمان را به فروش برسانیم.

کسب و  کار روزبه نعمت اللهی سکه است

خیلی از دوستان ما هستند که آثار فاخری را روانه بازار کرده اند ولی به علت اینکه تریبونی در اختیار ندارند و سلیقه مردم تغییر کرده این کارها فروشی نداشته اند و شکست خورده اند.

 حالا برای این آرتیست شکست خورده دو اتفاق می افتد. اگر تمام پول خود را صرف ضبط این آلبوم ها کرده باشد دیگر توان ضبط آلبوم بعدی را ندارد چون تهیه کننده ها مثل سابق نیستند. حالا تهیه کننده ها از شما سوال می کنند چقدر خرج می کنی تا ما اسپانسر کار تو باشیم اما اگر توان مالی هم داشته باشد دیگر روحیه ضبط آلبوم فاخر را ندارد چرا که می گوید من تمام زندگی ام را خرج ضبط آلبومی هنری و فاخر کردم و حالا این آلبوم شکست خورده است.

برندسازی چه تاثیری بر فروش یک آلبوم دارد؟

- الان از ضبط یک آلبوم نمی توان پولی به دست آورد چرا که شما هزینه می کنید و10 تا سی دی مثل کار شما را پشت چراغ قرمز می فروشند 1000 تومان اما می توان از کارهای جانبی خوانندگی هزینه ها را جبران کرد اما همه این صحبت ها در گرو این است که شما به یک برند تبدیل شده باشید.

کسب و  کار روزبه نعمت اللهی سکه است

آنوقت است که حتی یک کنسرت یا حتی حضور در یک تیزر تبلیغاتی برای یک آرتیست می تواند پولساز باشد. وقتی یک هنرمند به درستی برندسازی شده باشد کمپانی های مختلفی می توانند اسپانسر او باشند و هزینه های مالی او را پوشش دهند.

برای آنکه شما تبدیل به یک برند شوید نیاز به یک مدیر برنامه لایق و خلاق دارید و نه به این خاطر که شما نمی توانید صحبت کنید، بلکه به این معنی است که یک مدیر برنامه خلاق، با برنامه ریزی صحیح خود می تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به یک برند تبدیل کند.

وقتی شما به یک برند تبدیل می شوید چه خطراتی تهدیدتان می کند؟

- وقتی شما تبدیل به یک برند می شوید دیگر به خودتان تعلق ندارید، متعلق به مردمی هستید که صدای شما را می شنوند. با کوچکترین اشتباهی ممکن است شما به یک چهره منفور تبدیل شوید و با کوچکترین حرکت درستی به یک چهره تبدیل می شوید. وقتی شما به یک برند تبدیل شدید یک سری کارها را نمی توانید انجام دهید. کاری به جز خوانندگی را نمی توانید انجام دهید.

کسب و کار روزبه نعمت اللهی سکه است

در هر جایی نمی توانید سرمایه گذاری کنید چرا که اگر آن شرکت کلاهبرداری انجام دهد همه آن را از چشم شما می بینند و حیثیت هنری شما زیر سوال می رود. پس باید چراغ خاموش تجارت کرد. من به جز کار خوانندگی ام از 16 سالگی کار تجارت می کردم. هم کار واردات کردم هم کار صادرات. در زمینه ساخت و ساز هم فعالیت داشتم و حالا تبدیل به یک برند شده ام. این برندسازی در فعالیت تجاری من هم نقش مثبت داشته است.

راز موفقیت من در زندگی هنری وتجاری ام این بود که خواننده هر مجلسی نبودم و هر کاری را برای به دست آوردن پول انجام ندادم تا برندی که می سازم برند قابل اعتمادی باشد و بتوانم فاغ از مسائل مالی و به دور از دغدغه های سر و کله زدن با تهیه کنندگان و تن دادن به خواسته های آنان تمام تمرکزم را روی کار موسیقی ام بگذارم.


[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 9:14 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

کمپانی های بزرگ بازار موسیقی این روزها، دل مشغولی های زیادی دارند و به نظر می رسد هر قدر به انتشار آلبوم ستاره هایشان نزدیک تر می شویم، میزان پاسخگو بودن آنها به اهالی رسانه ها کمتر و کمتر می شود.

در این گزارش سعی کرده ایم نگاهی بیندازیم به آخرین جزئیات و اخبار آلبوم های در بدو انتشار بازار موسیقی که در روزهای آینده منتشر خواهند شد و رقابت نفسگیری که بین ستاره های پاپ در بازار درخواهد گرفت.

نکته مهمی که در ابتدای این گزارش باید به آن اشاره کرد، سه برابر شدن قیمت سی دی خام در بازار است. همین اتفاق باعث شده چند آلبوم در مرحله تولید، گیر کنند و نایاب شدن سی دی خام مشکلات عدیده برای تولید این آثار را در پی داشته باشد.

خشایار اعتمادی: متاسفم ...


جنگ ستاره های پاپ به خیابان کشید

آلبوم «تو محکومی به برگشتن» قرار بود تا ظهر دیروز (سه شنبه) همزمان در بازار موسیقی منتشر شود ولی این اتفاق نیفتاد و خواننده این آلبوم در پاسخ به سوال خبرنگار «تماشا» درباره دلایل تاخیر انتشار آلبومش گفت: «متاسفانه برخی سوء مدیریت ها باعث شد انتشار آلبوم ما عقب بیفتد و خود من هم بابت این بدقولی نارحتم ولی قطعا آلبوم تا 10 روز آینده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.»

در این آلبوم خشایار اعتمادی یک قطعه دو صدائه را نیز با «رضا صادقی» خوانده که ورژن قدیمی آن قبل از انتشار اثر روی اینترنت لو رفت تا این هنرمند تصمیم بگیرد این قطعه را با تنظیمی جدید در آلبومش بگنجاند.



احسان خواجه امیری: رقابت پنهان


جنگ ستاره های پاپ به خیابان کشید

«عاشقانه ها» با صدای احسان خواجه امیری از دیگر آلبوم هایی است که در بدو انتشار قرار دارد. این خواننده دو روز پیش یکی از قطعات آلبومش به نام «دریا» را به صورت اینترنتی منتشر کرد تا در آستانه انتشار آلبومش، کمی فضای بازار را متوجه خود و اثر جدیدش کند.

شنیده ها حاکی است که خواجه امیری یکی از پرخرج ترین آلبوم های تاریخ بازار موسیقی پاپ را تهیه و تولید کرده و حضور هنرمندانی چون سیروان خسروی و علیرضا افکاری و روزبه بمانی، دلیلی است بر این ادعا.

همزمان شدن انتشار آلبوم خواجه امیری با محسن یگانه قطعا جذابیت های خاص خود را در پی خواهد داشت و همین مسئله می تواند بر میزان فروش هر دو آلبوم تاثیرگذار باشد.



یادداشت یگانه درباره حباب

جنگ ستاره های پاپ به خیابان کشید

محسن یگانه تمایلی نداشت که خبر زمان انتشار آلبومش در رسانه ها منتشر شود ولی این اتفاق افتاد تا این خواننده تحت تاثیر فضای مثبتی که رسانه ها در انعکاس خبر آلبومش داشتند، یادداشتی را روی وب سایتش منتشر کند و داستان های عجیب تولید آلبوم جدیدش «حباب» را در آن بیاورد.

یگانه در بخشی از این یادداشت آورده: «اتفاقات بسیار زیادی برای آلبوم حباب افتاد و متاسفانه تو اکثر موارد آنقدر این اتفاق عجیب بود که نمیشه عنوان کرد. ولی الان که آخر خطه خودم خیالم راحته که از هیچ سختی و زحمتی برای این آلبوم فرار نکردمو اگه کلیت این آلبوم به نظر شما کم یا زیادبود، مطمئن باشید که بیشتر از این توانم نبوده. بذارید فعلا اکثر اتفاقات ناگفته بمونه.»

همانطور که دیروز خبر آلبوم این هنرمند را منتشر کردیم، «حباب» از صبح یکشنبه در بازار موسیقی کشورمنتشر خواهد شد. محسن یگانه درباره آلبومش به «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «تمام تمرکز حواسم معطوف پخش آلبوم جدیدم است و به امید خدا پس از انتشار آلبوم، در کنسرت تهران تمام انرژی خود را برای اجرای بهتر به کار خواهم گرفت تا هواداران شب خوبی را سپری کنند. خیالم راحت است که در توان داشته به کار بسته ام و امیدوار هستم که نتیجه زحماتم را ببینم. به نظرم در این آلبوم قطعه بد نداریم؛ و اگر قرار باشد قطعه ای مثل «سکوت» همه گیر شود فکر می کنم قطعات «باور کنم» یا «دوستت دارم» دچار این اتفاق خواهند شد.»



دیگران


آلبوم های دیگری هم هستند که در بدو انتشار قرار دارند ولی پیگیری خبرنگار تماشا از تهیه کننده های این آثار به جایی ختم نشد. همانطور که در مقدمه این گزارش اشاره شد، برخی تهیه کننده ها تمایلی برای همکاری با رسانه ها برای انتشار اخبار آلبوم های ستاره هایشان ندارند.

آلبوم سیروان خسروی و آلبوم محسن چاوشی از جمله این آثار هستند که هیچ اطلاعات درستی درباره آنها در دست نیست.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 12:14 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما «انریکه» با سیروان خسروی همکار می شود

سایت رسمی «انریکه ایگلسیاس» از همکاری این خواننده‌ی سرشناس اسپانیایی با «سیروان خسروی» خواننده‌ی‌ جوان ایرانی خبر داد.

«انریکه ایگلسیاس» در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد، با همکاری سیروان خسروی هنرمند فعال و جوان ایرانی ریمیکس یکی از معروف‌ترین آهنگ‌هایش را در دست ساخت دارد.

«زانیار خسروی» در این همکاری هنری برادرش سیروان را همراهی می‌کند و «نیما رمضان» نیز نوازندگی گیتار این اثر را برعهده داشته است.



انریکه ایگلسیاس 37 ساله خواننده و ترانه‌سرای سرشناس اسپانیایی است که از سوپراستارهای موسیقی دنیا و از محبوب‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی آمریکای لاتین محسوب می‌شود.

وی در سال 2000 قراردادی با مبلغ بی‌سابقه 48 میلیون دلار با شرکت یونیورسال میوزیک امضاء کرد تا آلبوم‌هایش به زبان‌های اسپانیولی و انگلیسی منتشر شوند.

آلبوم‌های پرطرفدار انریکه تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه فروش جهانی داشته‌اند تا او لقب پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان نام بگیرد.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 12:11 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما دانلود البوم حباب محسن یگانه با سه کیفیت

http://dl.nokiadownload.ir/music%20irani/farzin/7ccmcrintyewwj8w47lg.jpg

دانلود البوم حباب محسن یگانه با سه کیفیت

دانلود البوم حباب محسن یگانه

دانلود البوم جدید محسن یگانه به اسم حباب

دانلود البوم حباب

بزودی...


[ سه شنبه 91/7/25 ] [ 1:14 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما متن ترانه خیانت محسن چاوشی

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی رو بردار تا صدات
یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 7:51 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما متن ترانه دوباره میسازمت وطن داریوش

اگر چه صد ساله مرده ام
بگور خود خواهم ایستاد
که برکنم قلب اهرمن
به نعره آنچنان خویش
اگر چه پیرم ولی هنوز
مجال تعلیم اگر بود
جوانی آغاز میکنم
کنار نوباوگان خویش

دوباره میسازمت وطن
اگر چه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو میزنم
اگر چه با استخوان خویش
دوباره میبویماز تو گل
به میل نسل جوان تو
دوباره میشویم از تو خون
به سیل اشک روان خویش


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 7:50 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 221466