سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://facebook69.ParsiBlog.com
یه وبلاگ با همه نوع مطلب برای سرگرم شدن 
قالب وبلاگ
محبوب کن - فیس نما اولین عکس ها از فرزند مسی

لیونل مسی در روز جمعه پدر شد و فرزندش تیاگو در بیمارستانی در شهر بارسلون به دنیا آمد.

در حالیکه هنوز صفحه رسمی مسی در فیس بوک عکسی از فرزندش دیده نمی شود ، عکسهای تیاگو در برخی از سایتهای اینترنتی منتشر شده که یکی از آنها با پیراهن اهدایی بارسا از سوی روزنامه ال موندو دپورتیو است.

اولین عکس‌ ها از فرزند مسی

اولین عکس‌ ها از فرزند مسی


[ دوشنبه 91/8/15 ] [ 11:8 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما تصویر کارت ملی بتمن !

 

تصویر کارت ملی بتمن !


[ شنبه 91/8/13 ] [ 11:22 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما محکومیت پیرترین متجاوز به عنف

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رجینالد دیویز در دادگاه به 13 مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی کودکان در سال‌های 1949 تا 1973 متهم شد.

او در زمان وقوع جرم تنها 15 سال داشته و اولین قربانی‌اش 8 یا 9 ساله بوده است.

پیرترین قربانی او که اکنون زنی 71 ساله است با صندلی چرخدار وارد دادگاه شد و از مجازات دیویز با وجود گذشت سال‌ها از وقوع حادثه ابراز خرسندی کرد.

وی که در یک دوره 24 ساله قربانیان خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در سال 1973 به استرالیا مهاجرت کرد.

قاضی پرونده هنگام صدور رای خود تاکید کرد که مجرم پس از تخریب زندگی قربانیانش که با سایر خاطرات این تجربه‌های غم‌انگیز زندگی کرده‌اند، فرار کرده اما اکنون با وجود گذشت سال‌های مدید، قربانیان به لحظه‌ای آرامش دست خواهند یافت.

به نوشته روزنامه دیلی‌میل یکی از قربانیان در سال 2008 در استرالیا دیویز را شناسایی کرده و به پلیس گزارش داده است.

بر همین اساس وی سال گذشته در فرودگاهی در استرالیا دستگیر شد.

دادستان پرونده در ابتدا خواستار مجازات حبس ابد برای دیویز شده بود.

وی در جلسه دادگاه اعلام کرد که محکومیت دیویز حاوی این پیغام برای قربانیان تجاوزات است که آنها می‌توانند هر زمان و بدون توجه به اینکه چه میزان از زمان حادثه گذشته است برای شکایت به پلیس و دستگاه قضایی مراجعه کنند.

گفته می‌شود دیویز پیرترین شخصی است که تا کنون در انگلیس به دلیل چنین جرمی محاکمه شده است.


[ شنبه 91/8/13 ] [ 11:19 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما فهرست باهوش ترین افراد دنیا+عکس
فهرست باهوش ترین افراد دنیا+عکس

 

“فهرست جهانی نوابغ” که توسط دکتر “جیسون بتس” راه اندازی شده، فهرستی از باهوش ترین افرادی را در خود دارد که به گفته بتس قطعی ترین رتبه بندی است.

فهرست باهوش ترین افراد دنیا+عکس

ضریب هوشی یک مقیاس اندازه گیری دشوار برای هوش است بسیاری از مردم هرگز مورد بررسی قرار نمی گیرند در حالی که بسیاری دیگر آن قدر آزمایش می شوند تا نمراتشان بهتر شود.
وب سایت های دیگری نیز در زمینه ضریب هوشی فعالیت می کنند اما بسیاری از آنها محدودیت هایی دارند مثلا به اسپانیایی نوشته شده اند، فقط مختص اروپایی ها هستند و یا فقط ضریب هوشی دوستانشان را بررسی می کنند. اما سایت دکتر بتس هیچ یک از این مشکلات را ندارد و جهانی است.
نمره میانگین آزمون ضریب هوشی، 100 است. ضریب هوشی اغلب افراد بین 85 تا 114 است. هر نمره ای بالاتر از 140، ضریب هوشی بالا تلقی می شود و نمره ای بالاتر از 160 یک ضریب هوشی نابغه خواهد بود.
به گزارش مهر،در اینجا فهرست 16 نابغه جهانی که براساس سایت دکتر بتس ضریب هوشی بالاتر از 160 دارند معرفی می شود.
16- ایوان ایویچ با ضریب هوشی 169، ملیت: کروات. وی متخصص آزمون های ضریب هوش، مسابقات و آمار است و ریاضی پیشرفته تدریس می کند. وی مسابقات جورچین و دیگر آزمون های تقویت ذهن آکادمیک را بر روی وب سایتش دارد.
15- گائتانو مورلی با ضریب هوشی 169،‌ ملیت: ایتالیایی. مورلی که او را تانی صدا می کنند مهندس و همچنین نویسنده یک کتاب در مورد نظریه نسبیت آلبرت اینشتین است. وی دستکم در 20 انجمن ضریب هوشی بالا عضو است و خودش یک سایت آزمون ضریب هوشی نیز دارد. علایق و سرگرمی های او بازی شطرنج و ماهیگیری است.
14- جورج دل فرسنو ویژو با ضریب هوشی 170، ملیت: اسپانیا. جورج عضو چندین انجمن ضریب هوشی از جمله STHIQ، انجمن جهانی ضریب هوشی و Epidaاست.
13- مایک دمپسی با ضریب هوشی 171، ملیت: انگلیسی. دمپسی دارای مدرک روانشناسی قانون از دانشگاه متروپولیتن لندن است.
12- مارک نیدگر با ضریب هوشی 171، ملیت- سوئیس. ‌این جوان 20 ساله اهل فرایبورگ سوئیس دانشمند و طراح بازی های رایانه ای است.
11- سانتانو سنگوپتا با ضریب هوشی 174، ملیت: هند. سنگوپتا دارای مدرک MBAو لیسانس مهندسی هوا و فضا است.
10- ودران گلیسیچ با ضریب هوشی 175، ملیت: بوسنیایی. گلیسیچ علاقمند به تلفیق موسیقی، ریاضیات و شطرنج است.
9- پیتر راجرز با ضریب هوشی 175، ملیت: استرالیایی. این نویسنده، فیزیکدان و شاعر 58 ساله بیش از 3000 هزار شعر سروده و کتاب هایی را در زمینه احساسات، شیزوفرنی و آلبرت اینشتین منتشر کرده است. راجرز که لیسانس ریاضی از دانشگاه کویینزلند دارد از صرع و خواندن پریشی رنج می برد.
8- تادایوکی کونو با ضریب هوشی 176، ملیت : ژاپنی. کونو 39 ساله درحال حاضر در ساکاتاشی ژاپن زندگی می کند. علایق وی انجام نوعی بازی ژاپنی، گوش کردن به موسیقی، تماشای فیلم، خواندن کتاب و رمان است.
7- لی هان کیونگ با ضریب هوشی 177، ملیت : کره جنوبی. لی از شهر دائه جون کره جنوبی در حال حاضر دانشجوی پزشکی است. این نابغه 27 ساله عضو دستکم پنج انجمن ضریب هوشی از جمله منسای کره و انجمن ضریب هوشی بالای
OLYMPIQاست.
6- تیم رابرتس با ضریب هوشی 178، ملیت: استرالیایی. رابرتس استاد و رئیس بخش علوم رایانه در دانشگاه کوئینزلند مرکزی در استرالیا است. وی علاقمند به تدریس سیستم های عامل، هوش مصنوعی و برنامه نویسی است و پیش از روی آوردن به تدریس، مشاور نرم افزار بوده است.
5- پاتریک زیمرشید با ضریب هوشی 178، ملیت: آلمانی. این نابغه 30 ساله که در سن 18 سالگی از مدرسه اخراج شد اکنون دانشجوی فلسفه و علوم سیاسی دانشگاه فناوری دارمستات است.
4- کنت فرل با ضریب هوشی 190، ملیت: آمریکایی. فرل، فیزیکدان و عضو چندین انجمن ضریب هوشی است. این نابغه 52 ساله می گوید آزمون های ضریب هوشی یک سرگرمی جذاب طی پنج سال اخیر برای او بوده است.
3- میسلاو پرداویچ با ضریب 192، ملیت: کروات. این استاد 45 ساله ریاضی در شهر زاگرب، مالک و مدیر یک شرکت تجاری کوچک نیز هست. پرداویچ بنیانگذار و رئیس انجمن نخبگان GenerIQ society است که ایویچ و فرل در آن عضویت دارند. وی علاقمند به موسیقی، فیلم و کتاب است.
2- ریک روسنر با ضریب هوشی 192، ملیت: آمریکایی. دومین مرد باهوش و نابغه جهان یکی از جالب ترین شخصیت های این فهرست را دارد. وی نویسنده چندین برنامه تلویزیونی است و در مسابقه “چه کسی می خواهد یک میلیونر شود؟” حضور داشت.
1- دکتر اوانگلویس کاتسیولیس با ضریب هوشی 198، ملیت: یونانی. باهوش ترین مرد جهان یک روانپزشک یونانی است که در فلسفه، تحقیقات فناوری پزشکی و داروسازی روانپزشکی نیز تحصیل کرده است. این نابغه 36 ساله از نقاشی، سفر و شنا لذت می برد.

[ شنبه 91/8/13 ] [ 11:18 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما گرانترین کیف زنانه جهان

نام این کیف به عنوان گران قیمت ترین کیف زنانه جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

 

کیف زنانه الماس نشان هزار و یک شب "1001Nights Diamond Purse" ساخت شرکت موعود " Mouawad" در امارات (دبی) سال گذشته (2011) با قیمت 2.4 میلیون یورو (3.8 میلیون دلار) فروخته شده است.

این کیف که در ساخت آن از طلای 18 عیار استفاده شده است دارای 4517 قطعه الماس (105 قطعه الماس زرد، 56 الماس صورتی و 4356 الماس بی رنگ) با مجموع وزن 381.92 قیراط می باشد.

طراحی کیف توسط "روبرت موعود" انجام شده و برای ساخت آن ده نفر به مدت چهار ماه و در مجموع 8800 ساعت کار انجام داده اند.

به گزارش بازتاب امروز، نام این کیف به عنوان گران قیمت ترین کیف زنانه جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

گرانترین کیف زنانه جهان

گرانترین کیف زنانه جهان

گرانترین کیف زنانه جهان

گرانترین کیف زنانه جهان


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 5:39 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما گمراهی این دختر 17 ساله پس ار تغییر جنسیت (+عکس)
ریا کوپر" سال گذشته با عنوان جوانترین فردی که در انگلستان تغییر جنسیت داده است به تیتر اول رسانه های این کشور تبدیل شد.به گزارش پارس ناز  او یک پسر 17 ساله بود که علیرغم مخالفتهای خانواده اش خود را به یک دختر تبدیل کرد و به همین دلیل از سوی خانواده اش طرد شد. حالا بعد از گذشت یک سال این خانم 18 ساله تصمیم دارد دوباره تغییر جنسیت داده و یک پسر باشد.
 
www.parsnaz.ir - گمراهی این دختر 17 ساله پس ار تغییر جنسیت (+عکس)
 
او عمل تغییر جنسیت کامل که قرار بود ژانویه سال جدید میلادی برگزار شود لغو کرده است و میگوید استفاده از هورمونهای زنانه که باعث تغییر اندام او شده است باعث ناراحتی اوست.او معتقد است تنها از نظر روانی یک دختر است  و دوست دارد از نظر جسمی یک مرد باشد.او که تا کنون دو بار دست به خودکشی زده است در مصاحبه اش گفته است :این هورمونها باعث برهم خوردن تعادل روانی من شده است گاهی شادم و گاهی واقعا ناراحتم . من فکر میکنم تنها عمل تغییر جنسیت دوباره به من کمک خواهد کرد.
 
www.parsnaz.ir - گمراهی این دختر 17 ساله پس ار تغییر جنسیت (+عکس)


به گفته وی او در آرزوی خوشبختی به عنوان یک زن از سن 12 سالگی لباس دخترانه پوشید و در 15 سالگی تصمیم گرفت تغییر جنسیت دهد اما حالا از تنهایی خسته شده است و میخواهد دوباره یک مرد باشد.وی اکنون بیکار است و در خانه یکی از دوستانش اقامت دارد اما قصد دارد بعد از عمل تغییر جنسیت به استخدام ارتش درآید.


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 5:38 عصر ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما یک عروسی برای 4 برادر+تصویر

این مرام بی نطیر در شهر”اولان اودی” برگزار شد،در ابتدا قرار بود برادر بزرگتر که 37 سال سن دارد ازدواج کند اما 2 برادر دیگر او نی تصمیم گرفتند در همین روز ازدواج کنند و در نتیجه برادر چهارم که 22 سال سن دارد نیز به جمع دامادها اضافه شد.

 

 یک عروسی برای 4 برادر+تصویر
این مراسم در حضور 200 میهمان انجام شد.


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 9:49 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما یک غول جدید در خیابانهای تهران! +عکس

پس از بنز، بی‌ . ام . دبلیو، پورشه و بوگاتی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده تا در خیابان‌های تهران، شانس خود برای فروش را امتحان کند.

به گزارش “اقتصاد ایرانی” کمپین تبلیغاتی این خودرو در پاساژهای لوکس شمال شهر تهران به راه افتاده است.
در یکی از این کمپین‌ها خودروی آلفارومئو مدتی رونمایی و پس از آن پلاکاردی جایگزین خودرو شد که روی آن نوشته شده بود: “کاش یه بار دیگه ببینمش!”.
قیمت ابتدایی فروش این خودرو 90 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود ولی بهای نهایی آن پس از افزایش قیمت یورو به بیش از 100 میلیون تومان رسیده و 100 نمونه از این خودرو در بازار ایران فروخته شده است.
بر این اساس تا کنون این خودرو برای وارد کنندگان آن فروشی حدود 10 میلیارد تومانی به ارمغان آورده است.

یک غول جدید در خیابان‌های تهران! +عکس


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 9:43 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما عکس دوست داشتنی از پکس و زهرا فرزندان آنجلینا جولی!

یک عکس دوست داشتنی از پکس و زهرا فرزندان آنجلینا جولی!


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 9:42 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
محبوب کن - فیس نما عکس تبلیغ کوکاکولا کنار جمرات 152 سال قبل!

این تصویر قدیمی را عکاس مجله نشنال جئوگرافی ، 152 سال قبل گرفته و تبلیغات کوکاکولا را در کنار جمرات نشان می دهد!

عکس تبلیغ کوکاکولا کنار جمرات 152 سال قبل!


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 9:41 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 222142