سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://facebook69.ParsiBlog.com
یه وبلاگ با همه نوع مطلب برای سرگرم شدن 
قالب وبلاگ
محبوب کن - فیس نما خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس

خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس

به گزارش روز نیوز – در دنیای پیشرفته امروز، خودرو به عنوان یکی از اجزای مهم زندگی شهری شناخته می شود. اما با افزایش تولید این محصول و متعاقب آن، افزایش آلودگی های زیست محیطی و گرم شدن زمین، استفاده از “فناوری های سبز” در دستور کار شرکت های خودروسازی قرار گرفته است.

با توجه به تجدیدناپذیر سوخت های فسیلی، یکی از گزینه هایی که توجه صنعت خودروسازی جهان را به خود جلب کرده، تولید و استفاده از خودروهای الکتریکی است.
اگرچه تا به امروز خبر عجیب و جالب توجهی درباره خودروهای الکتریکی منتشر نشده، اما دست پرورده جدید مرسدس بنز، تمامی قواعد بازی در این بازار را تغییر داده است. خودرو کوپه الکتریکی مرسدس بنز SLS AMG با نیروی محرک 740 اسب بخار، سیستم چهار چرخ متحرک و رنگ بدنه ای که همچون فلز مایع به نظر می رسد، در دنیای خودروهای برقی یک خانه تکانی اساسی انجام داده است. البته قیمت این خودرو نیز می تواند موجب بروز شوک ناگهانی شود!

خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس

 

نیروی محرک مرسدس بنز SLS AMG از باتری های یون لیتیوم تامین می شود که با همکاری مهندسان فرمول1 این شرکت توسعه یافته‌اند. روی هر یک از اکسل های این خودرو، دو موتور الکتریکی قرار گرفته و هر یک از چرخ‌های آن برای چرخش و توقف مستقل، برنامه ریزی شده‌اند. این ویژگی نقش تاثیرگذاری در هندلینگ فوق العاده مرسدس بنز SLS AMG ایفا می کند.

خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس

 

با توجه به ذخیره باتری 60 کیلووات ساعتی این خودرو، دامنه حرکت آن مشابه خودرو تسلا مدل S بوده و می تواند با هر بار شارژ، مسافت 155 مایل را بپیماید. این در شرایطی است که مرسدس تنها خودرو الکتریکی حال حاضر جهان است که از سیستم چهار چرخ متحرک سود می برد. برای تمایز هرچه بیشتر، شرکت مرسدس بنز رنگ جدیدی را به نام “AMG Electricbeam Magno” ارائه کرده است که ظاهر کاملا منحصر به فردی به SLS AMG بخشیده است.

 خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس

 

اما برای متفاوت بودن باید هزینه آن نیز پرداخت شود. مرسدس بنز SLS AMG در آلمان 536 هزار و 804 دلار قیمت گذاری شده است. در نتیجه، گران قیمت ترین خودرویی محسوب می شود که از زمان توقف تولید میباخ، توسط مرسدس بنز تولید شده است. قیمت این خودرو دو برابر قیمت فراری 458 ایتالیا بوده و بی شک تعداد کمی از ثروتمندان جهان فرصت رانندگی با آن را خواهند داشت.

 

 خودنمایی مرسدس بنز الکترونیکی کوپه + عکس


[ جمعه 91/7/28 ] [ 8:24 صبح ] [ آیسان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 221930